بازارهای بین المللی

تکنیک های بهینه سازی به شدت با موتورهای جستجوی غالب در بازار هدف تنظیم شده است. سهم بازار موتورهای جستجو از بازاری به بازار دیگر متفاوت است، مانند رقابت. در سال 2003، دنی سالیوان اظهار داشت که گوگل حدود 75 درصد از کل جستجوها را نمایندگی می کند. [ 65] در بازارهای خارج از ایالات متحده، سهم گوگل اغلب بیشتر است، و گوگل از سال 2007 به عنوان موتور جستجوی غالب در سراسر جهان باقی مانده است . [67] در حالی که در آن زمان صدها شرکت SEO در ایالات متحده وجود داشت، تنها حدود پنج شرکت در آلمان وجود داشت. [67] تا ژوئن 2008، سهم بازار گوگل در بریتانیا نزدیک به 90 درصد بود . [68] این سهم بازار در تعدادی از کشورها به دست آمده است.

از سال 2009، تنها چند بازار بزرگ وجود دارد که گوگل موتور جستجوی پیشرو در آنها نیست. در بیشتر موارد، زمانی که گوگل در بازار معینی پیشرو نیست، از یک بازیکن محلی عقب است. شاخص ترین بازارهای نمونه عبارتند از چین، ژاپن، کره جنوبی، روسیه و جمهوری چک که به ترتیب بایدو ، یاهو! ژاپن ، ناور ، یاندکس و سزنم رهبران بازار هستند.

بهینه سازی موفقیت آمیز جستجو برای بازارهای بین المللی ممکن است به ترجمه حرفه ای صفحات وب، ثبت نام دامنه با دامنه سطح بالا در بازار هدف و میزبانی وب که یک آدرس IP محلی ارائه می دهد نیاز داشته باشد . در غیر این صورت، عناصر اساسی بهینه سازی جستجو، صرف نظر از زبان، اساساً یکسان هستند. [67]

سوابق قانونی

در 17 اکتبر 2002، SearchKing در دادگاه منطقه ای ایالات متحده ، ناحیه غربی اوکلاهاما، علیه موتور جستجوی Google شکایت کرد . ادعای SearchKing این بود که تاکتیک‌های Google برای جلوگیری از spamdexing یک تداخل بد در روابط قراردادی است. در 27 مه 2003، دادگاه با درخواست Google برای رد شکایت موافقت کرد، زیرا SearchKing "در بیان ادعایی که ممکن است بر اساس آن تخفیف اعطا شود، کوتاهی کرد." [69] [70]

در مارس 2006، KinderStart علیه گوگل به دلیل رتبه بندی موتورهای جستجو شکایت کرد. وب سایت KinderStart قبل از شکایت از فهرست گوگل حذف شد و میزان بازدید از سایت تا 70 درصد کاهش یافت. در 16 مارس 2007، دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه شمالی کالیفرنیا ( بخش سن خوزه ) شکایت KinderStart را بدون اجازه اصلاح رد کرد و تا حدی با درخواست Google برای تحریم قانون 11 علیه وکیل KinderStart موافقت کرد و او را ملزم به پرداخت بخشی از حقوق قانونی Google کرد. هزینه ها [71] [72]

همچنین ببینید

  • شبکه وبلاگ
  • بک لینک دادن رقبا
  • لیست موتورهای جستجو
  • بازاریابی موتورهای جستجو
  • بی طرفی جستجو ، برعکس دستکاری جستجو
  • قصد کاربر
  • ارتقاء وب سایت

منابع

  1. ^ "SEO – بهینه سازی موتورهای جستجو" . وبوپدیا . 19 دسامبر 2001. بایگانی شده از نسخه اصلی در 9 مه 2019 . بازبینی شده در 9 مه 2019 .
  2. جیوملکیس، دیمیتریوس؛ Veglis, Andreas (2 آوریل 2016). "بررسی عوامل بهینه سازی موتورهای جستجو در وب سایت های رسانه ای: مورد یونان" . روزنامه نگاری دیجیتال . 4 (3): 379-400. doi : 10.1080/21670811.2015.1046992 . ISSN 2167-0811 . S2CID 166902013 . بایگانی شده از نسخه اصلی در 30 اکتبر 2022 . بازبینی شده در 30 اکتبر 2022 .
  3. ^ بیل، جوران؛ گیپ، بلا; وایلد، اریک (2010). "بهینه سازی موتورهای جستجوی آکادمیک (ASEO): بهینه سازی ادبیات علمی برای Google Scholar and Co" (PDF) . مجله انتشارات علمی. صص 176-190. بایگانی شده از نسخه اصلی (PDF) در 18 نوامبر 2017 . بازیابی شده در 18 آوریل 2010 .
  4. ^ Ortiz-Cordova، A. and Jansen، BJ (2012) طبقه بندی پرسش های جستجوی وب به منظور شناسایی مشتریان با درآمد بالا . بایگانی‌شده در 4 مارس 2016، در Wayback Machine . مجله انجمن علوم و فناوری اطلاعات آمریکا. 63 (7)، 1426 - 1441.
  5. برایان پینکرتون. "پیدا کردن آنچه مردم می خواهند: تجربیات با WebCrawler" (PDF) . دومین کنفرانس بین المللی WWW شیکاگو، ایالات متحده آمریکا، 17 تا 20 اکتبر 1994. بایگانی شده (PDF) از نسخه اصلی در 8 مه 2007 . بازیابی شده در 7 مه 2007 .
  6. ^ "معرفی بهینه سازی موتورهای جستجو | دیده بان موتورهای جستجو" . searchenginewatch.com _ 12 مارس 2007. بایگانی شده از نسخه اصلی در 9 اکتبر 2020 . بازیابی شده در 7 اکتبر 2020 .
  7. دنی سالیوان (14 ژوئن 2004). "چه کسی اصطلاح "بهینه سازی موتور جستجو" را اختراع کرد؟" . ساعت موتور جستجو بایگانی شده از نسخه اصلی در 23 آوریل 2010 . بازیابی شده در 14 مه 2007 .به رشته گروه‌های Google بایگانی شده در 17 ژوئن 2013، در Wayback Machine مراجعه کنید .
  8. «چالش باز است» ، مغز در مقابل رایانه ، جهان علمی، صفحات 189–211، 17 نوامبر 2020، doi : 10.1142/9789811225017_0009 ، ISBN 978-981-12-2500-0، S2CID 243130517 ، بایگانی شده از نسخه اصلی در 14 اوت 2022 ، بازیابی شده در 20 سپتامبر 2021
  9. پرینگل، جی.، آلیسون، ال. و دوو، دی (آوریل 1998). "کوکنار بلند در میان صفحات وب چیست؟" . Proc. 7th Int. کنفرانس جهانی وب. بایگانی شده از نسخه اصلی در 27 آوریل 2007 . بازیابی شده در 8 مه 2007 .
  10. Laurie J. Flynn (11 نوامبر 1996). "ناامیدانه به دنبال موج سواران" . نیویورک تایمز . بایگانی شده از نسخه اصلی در 30 اکتبر 2007 . بازیابی شده در 9 مه 2007 .
  11. جیسون دمرز (۲۰ ژانویه ۲۰۱۶). "آیا تراکم کلمات کلیدی هنوز برای سئو مهم است" . فوربس _ بایگانی شده از نسخه اصلی در 16 آگوست 2016 . بازبینی شده در 15 اوت 2016 .
  12. دیوید کسمودل (۲۲ سپتامبر ۲۰۰۵). "سایت ها پس از تلاش برای "بهینه سازی" رتبه بندی توسط موتورهای جستجو حذف می شوند . مجله ی وال استریت . بایگانی‌شده از نسخه اصلی در ۴ اوت ۲۰۲۰ . بازیابی شده در 30 جولای 2008 .
  13. آدام ال. پننبرگ (8 سپتامبر 2005). "نمایش حقوقی در بخش های جستجو" . مجله سیمی . بایگانی شده از نسخه اصلی در 4 مارس 2016 . بازبینی شده در ۱۱ اوت ۲۰۱۶ .
  14. مت کاتز (۲ فوریه ۲۰۰۶). "تأیید پنالتی" . mattcutts.com/blog. بایگانی شده از نسخه اصلی در 26 ژوئن 2012 . بازیابی شده در 9 مه 2007 .
  15. ^پرش به بالا:a b "دستورالعمل های گوگل در طراحی سایت". بایگانی شدهاز نسخه اصلی در 9 ژانویه 2009. بازیابی شده در 18 آوریل 2007.
  16. ^پرش به بالا:a b "دستورالعمل های وب مستر بینگ". bing.com بایگانی شدهاز نسخه اصلی در 9 سپتامبر 2014. بازبینی شده در 11 سپتامبر 2014.
  17. «نقشه‌های سایت» . بایگانی‌شده از نسخه اصلی در ۲۲ ژوئن ۲۰۲۳ . بازیابی شده در 4 جولای 2012 .
  18. ^ "«با داده ها: برای مصرف کنندگان، موبایل اینترنت است» استارتاپ گریند گوگل برای کارآفرینان 20 سپتامبر 2015. بایگانی شده از نسخه اصلی در 6 ژانویه 2016. بازیابی شده در 8 ژانویه 2016 .
  19. برین، سرگی و پیج، لری (1998). "آناتومی یک موتور جستجوی وب فرامتنی در مقیاس بزرگ" . مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بین المللی وب جهانی. صص 107-117. بایگانی شده از نسخه اصلی در 10 اکتبر 2006 . بازیابی شده در 8 مه 2007 .
  20. «ممکن است بنیانگذاران گوگل نام بیل گیتس را به رسمیت نشناسند، اما به آنها زمان بدهید: گوگل تقریباً به اندازه مایکروسافت وجود نداشته است» . 15 اکتبر 2008. بایگانی شده از نسخه اصلی در 31 مه 2014 . بازبینی شده در 30 مه 2014 .
  21. تامپسون، بیل (19 دسامبر 2003). "آیا گوگل برای شما خوب است؟" . اخبار بی بی سی . بایگانی شده از نسخه اصلی در 25 ژانویه 2009 . بازبینی شده در 16 مه 2007 .
  22. Zoltan Gyongyi & Hector Garcia-Molina (2005). "پیوند پیوندهای هرزنامه" (PDF) . مجموعه مقالات سی و یکمین کنفرانس VLDB، تروندهایم، نروژ. بایگانی شده (PDF) از نسخه اصلی در 12 ژوئن 2007 . بازیابی شده در 9 مه 2007 .
  23. هانسل، سائول (3 ژوئن 2007). "Google به اصلاح موتور جستجوی خود ادامه می دهد" . نیویورک تایمز . بایگانی شده از نسخه اصلی در 10 نوامبر 2017 . بازیابی شده در 6 ژوئن 2007 .
  24. سالیوان، دنی (29 سپتامبر 2005). "مجموعه عوامل رتبه بندی جستجو" . ساعت موتور جستجو بایگانی شده از نسخه اصلی در 28 مه 2007 . بازیابی شده در 8 مه 2007 .
  25. کریستین چرچیل (۲۳ نوامبر ۲۰۰۵). "درک اختراعات موتورهای جستجو" . ساعت موتور جستجو بایگانی شده از نسخه اصلی در 7 فوریه 2007 . بازیابی شده در 8 مه 2007 .
  26. «جستجوی شخصی‌شده Google از آزمایشگاه‌های Google خارج می‌شود» . searchenginewatch.com _ دیده بان موتور جستجو بایگانی شده از نسخه اصلی در 25 ژانویه 2009 . بازیابی شده در 5 سپتامبر 2009 .
  27. «۸ چیزی که درباره رتبه صفحه گوگل یاد گرفتیم» . www.searchenginejournal.com. 25 اکتبر 2007. بایگانی شده از نسخه اصلی در 19 اوت 2009 . بازیابی شده در 17 اوت 2009 .
  28. «مجسمه‌سازی رتبه صفحه» . مت کاتز. بایگانی شده از نسخه اصلی در 6 ژانویه 2010 . بازیابی شده در 12 ژانویه 2010 .
  29. «Google «سازگاری به عقب» را در مسدود کردن پیوندهای پولی و مجسمه‌سازی رتبه صفحه از دست می‌دهد» . searchengineland.com. 3 ژوئن 2009. بایگانی شده از نسخه اصلی در 14 آگوست 2009 . بازیابی شده در 17 اوت 2009 .
  30. «جستجوی شخصی برای همه» . بایگانی شده از نسخه اصلی در 8 دسامبر 2009 . بازیابی شده در 14 دسامبر 2009 .
  31. «شاخص جستجوی جدید ما: کافئین» . گوگل: وبلاگ رسمی بایگانی شده از نسخه اصلی در 18 ژوئن 2010 . بازبینی شده در 10 مه 2014 .
  32. «ارتباط با وب بی‌درنگ ملاقات می‌کند» . وبلاگ گوگل بایگانی شده از نسخه اصلی در ۷ آوریل ۲۰۱۹ . بازیابی شده در 4 ژانویه 2010 .
  33. «به‌روزرسانی‌های کیفیت جستجوی Google» . وبلاگ گوگل بایگانی‌شده از نسخه اصلی در ۲۳ آوریل ۲۰۲۲ . بازیابی شده در 21 مارس 2012 .
  34. «آنچه باید درباره به‌روزرسانی پنگوئن Google بدانید» . Inc.com _ 20 ژوئن 2012. بایگانی شده از نسخه اصلی در 20 دسامبر 2012 . بازیابی شده در 6 دسامبر 2012 .
  35. «گوگل می‌گوید «گوگل پنگوئن بیشتر به منبع پیوند شما نگاه می‌کند» . زمین موتور جستجو 10 اکتبر 2016. بایگانی شده از نسخه اصلی در 21 آوریل 2017 . بازبینی شده در 20 آوریل 2017 .
  36. «سؤالات متداول: همه چیز درباره الگوریتم «مرغ مگس خوار» جدید گوگل» . www.searchengineland.com . 26 سپتامبر 2013. بایگانی شده از نسخه اصلی در 23 دسامبر 2018 . بازبینی شده در 17 مارس 2018 .
  37. ^ "درک جستجوها بهتر از همیشه" . گوگل . 25 اکتبر 2019. بایگانی شده از نسخه اصلی در 27 ژانویه 2021 . بازبینی شده در 12 مه 2020 .
  38. «ارسال به فهرست‌ها: Yahoo & The Open Directory» . ساعت موتور جستجو 12 مارس 2007. بایگانی شده از نسخه اصلی در 19 مه 2007 . بازیابی شده در 15 مه 2007 .
  39. ^ "فایل نقشه سایت چیست و چرا باید آن را داشته باشم؟" . بایگانی شده از نسخه اصلی در 1 ژوئیه 2007 . بازیابی شده در 19 مارس 2007 .
  40. ^ "Search Console - Crawl URL" . بایگانی‌شده از نسخه اصلی در ۱۴ اوت ۲۰۲۲ . بازبینی شده در 18 دسامبر 2015 .
  41. سالیوان، دنی (12 مارس 2007). «ارسال به خزنده‌های جستجو: Google، Yahoo، Ask و جستجوی زنده مایکروسافت» . ساعت موتور جستجو بایگانی شده از نسخه اصلی در 10 مه 2007 . بازیابی شده در 15 مه 2007 .
  42. ^ چو، جی. گارسیا-مولینا، اچ. پیج، ال (1998). "خزیدن کارآمد از طریق سفارش URL" . هفتمین کنفرانس بین المللی وب جهانی . بریزبن، استرالیا: Stanford InfoLab Publication Server. بایگانی شده از نسخه اصلی در ۱۴ ژوئیه ۲۰۱۹ . بازیابی شده در 9 مه 2007 .
  43. «فهرست اول موبایل» . بایگانی شده از نسخه اصلی در 22 فوریه 2019 . بازبینی شده در 19 مارس 2018 .
  44. Phan, Doantam (4 نوامبر 2016). "نمایه سازی اول موبایل" . وبلاگ رسمی وب مستر گوگل . بایگانی شده از نسخه اصلی در 22 فوریه 2019 . بازبینی شده در 16 ژانویه 2019 .
  45. «Googlebot همیشه سبز جدید» . وبلاگ رسمی وب مستر گوگل . بایگانی‌شده از نسخه اصلی در ۶ نوامبر ۲۰۲۰ . بازیابی شده در 2 مارس 2020 .
  46. ^ "به روز رسانی عامل کاربر Googlebot" . وبلاگ رسمی وب مستر گوگل . بایگانی‌شده از نسخه اصلی در ۲ مارس ۲۰۲۰ . بازیابی شده در 2 مارس 2020 .
  47. "روزنامه آموک! نیویورک تایمز به گوگل هرزنامه می فرستد؟ LA Times ربودن Cars.com؟" . زمین موتور جستجو 8 مه 2007. بایگانی شده از نسخه اصلی در 26 دسامبر 2008 . بازیابی شده در 9 مه 2007 .
  48. جیل کوچر براون (24 فوریه 2020). "Google دستورالعمل Nofollow را کاهش می دهد. حالا چه؟" . تجارت الکترونیک عملی بایگانی‌شده از نسخه اصلی در ۲۵ ژانویه ۲۰۲۱ . بازیابی شده در 11 فوریه 2021 .
  49. ^پرش به بالا:a b c Morey, Sean (2008). نویسنده دیجیتال. پرس سر چشمه. صص 171-187.
  50. «بینگ – مشارکت برای کمک به حل مشکلات محتوای تکراری – وبلاگ مدیر وب – انجمن بینگ» . www.bing.com. 12 فوریه 2009. بایگانی شده از نسخه اصلی در 7 ژوئن 2014 . بازیابی شده در 30 اکتبر 2009 .
  51. ^ اندرو گودمن. "نمایش موتور جستجو: کلاه سیاه در مقابل کلاه سفید در SES" . SearchEngineWatch. بایگانی شده از نسخه اصلی در 22 فوریه 2007 . بازیابی شده در 9 مه 2007 .
  52. Jill Whalen (16 نوامبر 2004). "بهینه سازی موتور جستجو کلاه سیاه/کلاه سفید" . searchengineguide.com. بایگانی شده از نسخه اصلی در 17 نوامبر 2004 . بازیابی شده در 9 مه 2007 .
  53. ^ "سئو چیست؟ آیا گوگل همکاری با شرکت هایی را توصیه می کند که سایت من را برای گوگل دوست داشتنی کنند؟" . بایگانی شده از نسخه اصلی در 16 آوریل 2006 . بازیابی شده در 18 آوریل 2007 .
  54. اندی هاگانز (8 نوامبر 2005). "دسترسی بالا بهینه سازی موتور جستجو موثر است" . یک لیست جدا بایگانی شده از نسخه اصلی در 4 مه 2007 . بازیابی شده در 9 مه 2007 .
  55. مت کاتز (4 فوریه 2006). "افزایش در وب هرزنامه بین المللی" . mattcutts.com/blog. بایگانی شده از نسخه اصلی در 29 ژوئن 2012 . بازیابی شده در 9 مه 2007 .
  56. مت کاتز (7 فوریه 2006). "درج مجدد اخیر" . mattcutts.com/blog. بایگانی شده از نسخه اصلی در 22 مه 2007 . بازیابی شده در 9 مه 2007 .
  57. تاپان، پاندا (2013). "بازاریابی موتورهای جستجو: آیا فرآیند کشف دانش به خرده فروشان آنلاین کمک می کند؟". IUP Journal of Knowledge Management . 11 (3): 56-66. ProQuest 1430517207 .
  58. Melissa Burdon (13 مارس 2007). "نبرد بین بهینه سازی موتورهای جستجو و تبدیل: چه کسی برنده است؟" . Grok.com. بایگانی شده از نسخه اصلی در 15 مارس 2008 . بازبینی شده در 10 آوریل 2017 .
  59. «نکات سئو و استراتژی های بازاریابی» . بایگانی شده از نسخه اصلی در 30 اکتبر 2022 . بازبینی شده در 30 اکتبر 2022 .
  60. ^ "«دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت جستجو» چگونه جستجو در ۱۲ نوامبر ۲۰۱۵ کار می‌کند» (PDF) . بایگانی‌شده (PDF) از نسخه اصلی در ۲۹ مارس ۲۰۱۹. بازیابی شده در ۱۱ ژانویه ۲۰۱۶ .
  61. تیتکام، جیمز (نوامبر ۲۰۱۶). "استفاده از وب موبایل برای اولین بار از دسکتاپ پیشی گرفت" . تلگراف _ بایگانی شده از نسخه اصلی در 10 ژانویه 2022 . بازبینی شده در 17 مارس 2018 .
  62. اندی گرینبرگ (30 آوریل 2007). "محکوم به جهنم گوگل" . فوربس _ بایگانی شده از نسخه اصلی در 2 می 2007 . بازیابی شده در 9 مه 2007 .
  63. مت مک گی (۲۱ سپتامبر ۲۰۱۱). "شهادت اشمیت نشان می دهد که گوگل چگونه تغییرات الگوریتم را آزمایش می کند . " بایگانی شده از نسخه اصلی در 17 ژانویه 2012 . بازیابی شده در 4 ژانویه 2012 .
  64. یاکوب نیلسن (9 ژانویه 2006). "موتورهای جستجو به عنوان زالو در وب" . useit.com. بایگانی شده از نسخه اصلی در 25 اوت 2012 . بازیابی شده در 14 مه 2007 .
  65. گراهام، جفرسون (26 اوت 2003). "موتور جستجویی که می تواند" . USA Today . بایگانی شده از نسخه اصلی در 17 مه 2007 . بازیابی شده در 15 مه 2007 .
  66. گرگ جاربو (۲۲ فوریه ۲۰۰۷). "آمار نشان می دهد که گوگل بر چشم انداز جستجوی بین المللی تسلط دارد" . ساعت موتور جستجو بایگانی شده از نسخه اصلی در 23 مه 2011 . بازیابی شده در 15 مه 2007 .
  67. ^پرش به بالا: مایک گرهان ( 3 آوریل 2006). "بهینه سازی موتورهای جستجو برای اروپا". کلیک. بایگانی شدهاز نسخه اصلی در 6 نوامبر 2010. بازیابی شده در 14 مه 2007.
  68. جک شوفیلد (10 ژوئن 2008). «Google UK به 90 درصد از سهم بازار نزدیک شد» . نگهبان . لندن. بایگانی شده از نسخه اصلی در 17 دسامبر 2013 . بازیابی شده در 10 ژوئن 2008 .
  69. «Search King, Inc. v. Google Technology, Inc., CIV-02-1457-M» (PDF) . docstoc.com 27 مه 2003. بایگانی شده از نسخه اصلی در 27 می 2008 . بازیابی شده در 23 مه 2008 .
  70. استفانی اولسن (30 مه 2003). "قاضی شکایت علیه گوگل را رد کرد" . CNET . بایگانی شده از نسخه اصلی در 1 دسامبر 2010 . بازیابی شده در 10 می 2007 .
  71. «وبلاگ قانون فناوری و بازاریابی: KinderStart در مقابل Google رد شد—با تحریم‌ها علیه مشاوره KinderStart» . blog.ericgoldman.org. 20 مارس 2007. بایگانی شده از نسخه اصلی در 11 می 2008 . بازبینی شده در 23 ژوئن 2008 .
  72. «وبلاگ قانون فناوری و بازاریابی: Google Sued Over Rankings—KinderStart.com v. Google» . blog.ericgoldman.org. بایگانی شده از نسخه اصلی در 22 ژوئن 2008 . بازبینی شده در 23 ژوئن 2008 .

لینک های خارجی

به این مقاله گوش کنید ( 22 دقیقه )

مدت زمان: 21 دقیقه و 41 ثانیه.21:41

نماد ویکی پدیا گفتاری

این فایل صوتی از بازبینی این مقاله در تاریخ 20 مه 2008 ایجاد شده است و ویرایش های بعدی را منعکس نمی کند.

( کمک صوتی · مقالات بیشتر گفتاری )

  • دستورالعمل های وب مستر از طرف گوگل
  • دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت جستجوی Google (PDF)
  • منابع وب مستر از یاهو!
  • دستورالعمل های وب مستر از مایکروسافت بینگ
  • رازهای کوچک کثیف جستجو در نیویورک تایمز (12 فوریه 2011)

پنهان شدن

  • v
  • تی
  • ه

بهینه سازی موتور جستجو

استانداردهای حذف

  • استاندارد حذف ربات ها
  • عنصر متا
  • nofollow

موضوعات بازاریابی

  • تبلیغات آنلاین
  • بازاریابی ایمیلی
  • نمایش تبلیغات
  • تجزیه و تحلیل وب

بازاریابی جستجو

  • بازاریابی موتورهای جستجو
  • بهینه سازی رسانه های اجتماعی
  • مدیریت هویت آنلاین
  • گنجاندن پولی
  • پرداخت برای هر کلیک
  • بمب گوگل

هرزنامه موتور جستجو

  • Spamdexing
  • خراش دادن وب
  • سایت اسکراپر
  • مزرعه پیوند
  • لینک بیلدینگ

ربط دادن

  • بک لینک
  • لینک بیلدینگ
  • تبادل لینک
  • پیوند ارگانیک

مردم

  • دنی سالیوان
  • مت کاتز
  • بری شوارتز

دیگر

  • هدف گذاری جغرافیایی
  • موتور جستجوی انسان
  • کلمات را متوقف کنید
  • مزرعه محتوا

پایگاه های کنترل مرجع : ملیاین را در ویکی داده ویرایش کنید

  • آلمان
  • ژاپن
  • لهستان

دسته بندی ها :

  • بهینه سازی موتور جستجو
  • بازاریابی دیجیتال
  • تجزیه و تحلیل وب
  • اصطلاحات اینترنتی
  • تبلیغات آنلاین
  • ارتباطات تبلیغاتی و بازاریابی

https://en.wikipedia.org/wiki/Search_engine_optimization